Hello Mediator

Klachtencommissie

Klachtenprocedure Hello Mediator

Klachtenprocedure 

Hello Mediator® wil haar klanten graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Ook dat willen wij natuurlijk graag van u horen. Met de feedback van onze klanten kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren. Hieronder volgt een uitleg van onze klachtenprocedure.

 

Het indienen van een klacht

Een klacht moet schriftelijk worden ingediend per e-mail. Het is daarbij belangrijk dat u uw klacht zo duidelijk mogelijk omschrijft en dat u uw contactgegevens daarbij vermeldt. Het e-mailadres voor het indienen van een klacht bij Hello Mediator® is secretariaat@hellomediator.nl

 

De verwerking van uw klacht

Nadat u uw klacht heeft ingediend, ontvangt u binnen een week een schriftelijke bevestiging van de ontvangst van uw klacht. Uw klacht wordt daarna zo spoedig mogelijk in behandeling genomen door het projectsecretariaat van Hello Mediator®. U ontvangt uiterlijk binnen 4 weken een reactie op uw klacht. Mochten wij meer tijd nodig hebben om uw klacht te onderzoeken, dan ontvangt u hierover binnen 4 weken na indiening van uw klacht bericht met een indicatie van de tijd die wij nog nodig hebben om uw klacht af te kunnen handelen alsmede de reden van het uitstel. Uw klacht zal altijd vertrouwelijk worden behandeld. Klachten en de wijze van afhandeling van de klacht worden geregistreerd en voor de duur van twee jaar bewaard.

 

Onafhankelijke klachtencommissie

In eerste instantie wordt getracht om uw klacht door onze interne klachtencommissie af te laten handelen. Klachten die niet door Hello Mediator® kunnen worden opgelost zullen worden voorgelegd aan het register waar de betreffende mediator is geregistreerd.

U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met deze registers:

Voor een klacht over een ADR- registermediator kunt u hier terecht.

Voor een klacht over een MfN- registermediator kunt u hier terecht.

Weet u niet waar de betreffende mediator geregistreerd is, dan kunt u ons telefonisch bereiken via 085 060 1865. Wij helpen u dan verder.

 

Verbetering dienstverlening

Wij nemen uw klacht serieus en wij zien uw klacht als feedback waarmee wij onze werkwijze nog beter op onze klanten kunnen afstemmen. Tenminste twee keer per jaar worden alle klachten geïnventariseerd en gebruikt om de dienstverlening te verbeteren.